Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Apa Itu Insurans Tambahan Aarp Untuk Medicare?


AARP Media Road Show
AARP Media Road Show from www.aarp.org

Apa Itu Insurans Tambahan AARP untuk Medicare?

Insurans tambahan AARP untuk Medicare adalah produk yang ditawarkan oleh AARP, sebuah organisasi yang ditubuhkan untuk melindungi hak-hak dan kepentingan bestari ahli-ahlinya. Kebanyakan orang yang berumur di atas 65 tahun akan menggunakan produk ini sebagai tambahan kepada insurans Medicare asas mereka. Insurans tambahan AARP untuk Medicare menyediakan perlindungan tambahan yang tidak disediakan oleh insurans Medicare asas.

Bagaimana Insurans Tambahan AARP untuk Medicare Bekerja?

Insurans tambahan AARP untuk Medicare menyediakan perlindungan yang menutupi kos yang tidak disediakan oleh insurans Medicare asas. Ini boleh termasuk, tetapi tidak terhad kepada, copayments, kos rawatan, dan kos rawatan khas. Ini juga boleh menyediakan perlindungan untuk rawatan yang tidak diiktiraf oleh insurans Medicare asas, seperti rawatan perubatan alternatif. Insurans tambahan juga boleh menyediakan perlindungan untuk perubatan di luar negara.

Kos Insurans Tambahan AARP untuk Medicare

Kos insurans tambahan AARP untuk Medicare bergantung kepada ciri-ciri yang dipilih oleh pemegang polisi. Terdapat pelbagai jenis plan yang boleh dipilih, termasuk tahap kadar yang berbeza. Kadar yang lebih tinggi biasanya menyediakan lebih banyak perlindungan. Kadar yang lebih rendah, pada masa yang sama, akan menyediakan perlindungan yang lebih rendah. Walaupun kos insurans tambahan boleh menjadi mahal, ia biasanya berbaloi dengan perlindungan yang ditawarkan.

Kelebihan Insurans Tambahan AARP untuk Medicare

Salah satu kelebihan utama insurans tambahan AARP untuk Medicare ialah perlindungan tambahan yang ditawarkan. Ini bermakna bahawa pemegang polisi akan mendapat perlindungan untuk lebih banyak kos daripada yang disediakan oleh insurans Medicare asas. Insurans tambahan juga boleh menyediakan perlindungan untuk rawatan yang tidak disediakan oleh insurans Medicare asas, seperti rawatan perubatan alternatif. Ini bermakna bahawa pemegang polisi tidak perlu menanggung kos rawatan yang tidak disediakan oleh insurans Medicare asas.

Ketidakseimbangan Insurans Tambahan AARP untuk Medicare

Walaupun terdapat banyak kelebihan yang ditawarkan oleh insurans tambahan AARP untuk Medicare, ia juga mempunyai beberapa ketidakseimb


Posting Komentar untuk "Apa Itu Insurans Tambahan Aarp Untuk Medicare?"