Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Cara Mendaftar Akaun Perniagaan Google


How To Properly Create A Google Business Account Heather Valencia
How To Properly Create A Google Business Account Heather Valencia from ravenousravendesign.com

Cara Mendaftar Akaun Perniagaan Google

Anda ingin memulakan perniagaan secara online? Dengan mempunyai akaun Perniagaan Google, anda boleh menggunakan keupayaan Google untuk membina reputasi dan meningkatkan laluan pelanggan ke perniagaan anda. Di sini adalah cara untuk anda mendaftar akaun Perniagaan Google.

Langkah 1: Log Masuk ke Akaun Google anda

Sebelum anda boleh membina akaun Perniagaan Google, anda perlu mempunyai akaun Google. Jika anda belum mempunyai akaun Google, anda boleh mendaftarnya di sini. Setelah anda log masuk ke akaun Google anda, anda boleh mula membina akaun Perniagaan Google anda.

Langkah 2: Daftar Akaun Perniagaan Google anda

Setelah anda log masuk ke akaun Google anda, anda boleh mula membina akaun Perniagaan Google anda. Pergi ke laman web Perniagaan Google dan klik pada butang 'Mula Sekarang'. Anda akan diminta untuk mengesahkan identiti anda dengan mengisi butiran anda. Isi butiran anda dan klik pada butang 'Hantar'. Setelah anda mengesahkan identiti anda, anda akan diminta untuk memilih jenis perniagaan anda dan menyediakan beberapa maklumat lain seperti nama perniagaan anda, alamat web dan alamat surat menyurat.

Langkah 3: Aktifkan Akaun Perniagaan Google anda

Setelah anda selesai mengisi butiran anda, anda akan diminta untuk memverifikasi akaun Perniagaan Google anda. Anda boleh memverifikasi akaun anda dengan menggunakan alamat surat menyurat, telefon atau dokumen penting. Setelah anda memverifikasi akaun anda, anda akan diminta untuk menyemak akaun anda. Semak butiran akaun anda dan pastikan semua maklumat yang anda isikan adalah betul. Jika anda berpuas hati dengan akaun anda, klik pada butang 'Aktifkan Akaun'. Akaun Perniagaan Google anda akan segera aktif.

Langkah 4: Pasang Produk Perniagaan Google anda

Sekarang anda boleh mula menggunakan produk Perniagaan Google. Anda boleh memilih produk yang sesuai dengan keperluan perniagaan anda. Untuk memasang produk Perniagaan Google, anda perlu mengikuti rangkaian langkah yang ditetapkan oleh Google. Dengan mengikuti langkah tersebut, anda boleh menggunakan produk Perniagaan Google dengan mudah. Sekarang anda boleh mula menggunakan


Posting Komentar untuk "Cara Mendaftar Akaun Perniagaan Google"