Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Cari Nombor Telefon Untuk Syarikat Insurans Humana?


Humana Insurance Phone Number / Humana Prescriptions For Pharmacy Fax
Humana Insurance Phone Number / Humana Prescriptions For Pharmacy Fax from en101song216.blogspot.com

Cari Nombor Telefon untuk Syarikat Insurans Humana?

Tidak Usah Cari Lagi, Kami Sediakan Untuk Anda!

Jika anda mencari nombor telefon untuk syarikat Insurans Humana, anda tidak perlu risau lagi. Kami telah menyediakan nombor yang anda cari. Syarikat Insurans Human mempunyai pelbagai nombor telefon yang boleh anda hubungi. Terdapat nombor yang berbeza untuk pelanggan yang berbeza. Syarikat tersebut juga mempunyai nombor yang berbeza untuk pelbagai jenis insurans.

Nombor Telefon Utama Humana

Nombor telefon utama Humana ialah 1-800-4HUMANA (1-800-448-6262). Anda boleh menghubungi nombor ini untuk mencari maklumat tentang produk, pelan, perkhidmatan dan insentif. Nombor tersebut juga boleh digunakan untuk membuat tempahan, mengenai program pendidikan, mendapatkan sokongan teknikal dan lain-lain.

Nombor Telefon Humana Medicare Advantage

Untuk keperluan Medicare Advantage, anda boleh menghubungi nombor 1-800-557-6059. Nombor ini akan memberikan anda maklumat lanjut tentang pelan Medicare, manfaat dan lain-lain. Anda juga boleh menggunakan nombor ini untuk mengenai soalan tentang bayaran, pendaftaran dan banyak lagi.

Nombor Telefon Humana Prescription Drug Plan

Untuk pelan pembelian ubat-ubatan Humana, anda boleh menghubungi nombor 1-800-379-0092. Nombor ini akan memberikan anda maklumat tentang pelan ubat-ubatan, harga, manfaat dan lain-lain. Anda juga boleh menghubungi nombor ini untuk mengenai soalan tentang bayaran, pendaftaran dan banyak lagi.

Selain Dari Itu

Sebagai tambahan, anda juga boleh menghubungi nombor 1-800-633-4227 untuk mendapatkan maklumat tentang insurans kesehatan dan perlindungan Humana. Nombor ini juga boleh digunakan untuk mengenai soalan tentang keperluan perlindungan, manfaat, harga dan lain-lain. Jadi, jika anda mencari nombor telefon untuk syarikat Insurans Humana, anda tidak perlu risau lagi kerana kami telah menyediakan nombor yang anda cari.


Posting Komentar untuk "Cari Nombor Telefon Untuk Syarikat Insurans Humana?"